שלושת העקרונות הבסיסיים במתן טיפול רייקי

עקרון ראשון: האדם חייב לבקש

המטופל שלנו חייב לבקש להתרפא, מילולית או נפשית, ובכך לאפשר פתיחה של הערוצים האנרגטיים שלו לקבלת הטיפול. אני אמליץ על אמירת הבקשה בתחילת כל טיפול:”אני מבקש להתרפא. אני מבקש לשנות את המקום בו אני נמצא כעת מבחינה פיזית ונפשית. אני מבקש להחלים ולהרגיש יותר רגוע”. ניתן לומר כל בקשה אחרת לריפוי בניסוח חופשי, כל עוד קיימת התכווננות לתהליך הריפוי.
גם על המטפל לבצע התכוונות לטיפול באנרגיית הרייקי:”ד”ר אוסואי וכל מורי הרייקי, אנא עזרו לי להיות צינור נקי וטהור של אנרגיית הרייקי האוהבת, אנא עזרו לי והגנו עלי. תודה.”

עקרון שני: חייבת להיות תמורה אנרגטית לשרותנו.

לריפוי אותו אנו מעניקים חייבת להיות תמורה אנרגטית בכל מישור. הדרך המקובלת החא תמורה במישור הגשמי הכספי. למטופל אשר אין באפשרותו לשלם לנו, או שאנו לא מעוניינים לגבות ממנו תשלום, ניתן לאפשר לו להעניק תמורה אחרת שתהיה מקובלת ונוחה לשני הצדדים. עקרון ההדדיות חשוב להענקת וקבלת הריפוי, אנרגיה צריכה להיות מוחלפת באנרגיה.

עקרון שלישי: הנחת האגו בצד

ברייקי, שום דבר לא מושג בכוח. האגו שלנו מוכרח לזוז הצידה, ולפנות מקום לצינור של אנרגיה.
1. לעיתים, המטופל איננו רוצה להיות בריא, הוא מעדיף לדבוק במחלתו כדרך לקבלת תשומת לב ואהדה.
2. לעיתים, האדם החולה עדיין לא למד את השיעור החשוב שהיה עליו ללמוד דרך מחלתו או בעיתו. לכן, עליו להמשיך ולהיות חולה למשך זמן מה.
3. לעיתים, יגיע אליכם מטופל במטרה להוכיח כי אנרגיית הרייקי איננה יכולה להשפיע על הבעיה הספציפית ממנה הוא סובל. המטופל יהיה מתוח ומלא בספקות. ההתנגדות שלו לאנרגיית הרייקי ולשינוי שיחול בעקבותיה בזרימת האנרגיה שבגופו תהווה מחסום לריפוי.
4. ישנם מקרים של בעיות כרוניות שקשה להחזיר בהן את הגלגל לאחור. במקרים כאלו, בשיתוף פעולה של המטופל, תורגש הקלה וירידה בכאב.
5. הרייקי איננו יכול לשנות פגמים מולדים או להצמיח אברים שהוסרו בניתוח – אך הוא ייתן הקלה מהסימפטומים הנובעים כתוצאה ממצבים אלו.

אנרגיית הרייקי היא אנרגיה חכמה
ומגיעה לכל מקום בו הגוף זקוק לריפוי

תגובות

אין תגובות עדיין

השאר תגובה
דילוג לתוכן