שחזור גלגולים קודמים

ריפוי באמצעות שחזור גלגולים קודמים.

“מעולם לא נולד, מעולם לא מת, רק ביקר את כדור הארץ בין “19-9-1990 – 11-12-1931 ” הכתובת שהכתיב אושו לסמהאדי שלו לפני עוזבו את גופו.

מאז היות האדם, בכל האמונות והפילוסופיות נטלה האמונה בגלגולי נשמות מקום נכבד למדי. מציירי המערות בצרפת לפני עשרות שנים, דרך המצרים הקדמוניים, היוונים העתיקים, דתות ופילוסופיות המזרח, היהדות, הנצרות והאיסלם, כולם נוגעים בצורה כזו או אחרת, יותר או פחות בתובנה שהחיים אינם מתחילים בלידה ואינם מסתיימים במוות. הגוף הינו מערך פיזי ואנרגטי שלם ומורכב. מהיותו כזה, המערך הזה שומר בתוכו זיכרונות מכל הזמנים. חוויות שחווינו בחיים קודמים נרשמות ומטבעות במערך האנרגטי שלנו ומשפיעות עלינו במהלך תקופת חיינו על-ידי יצירה של תבניות חוזרות ונשנות של מערכות יחסים “תקועות”, פחדים לא מוסברים, פוביות, כאבים או חולשות במקומות שונים בגופנו, תחושות קרבה או ריחוק לא מוסברות מאנשים שונים ומחלות שונות. עם הזמן נוצרו טכניקות שונות ומשונות, החל מעבודת השמאנים, מדיומים וכד’. לטיפול בתבניות ובהטבעות האתריות אשר האדם “סוחב” עימו מתקופת חיים אחת אל הבאה אחריה.

באמצעות שחזור גלגולים קודמים אנו נוכל להבין ולשחרר את אותם דפוסים לא מוסברים, ולשחרר את עצמנו מאותה קארמה “תקועה” ולתקן את אותה הקארמה. בתחילת הטיפול המטפל והמטופל מבררים לעצמם על מה רוצים “לעבוד” ומתכווננים לשאלה שתהיה הכי ממוקדת שאפשר לגביי אותו הנושא. המטופל נשכב על המזרן ואנו מתחילים בהרפיה מלאה של הגוף, הנפש והרוח. המטפל מדריך את המטופל בדמיון מודרך ומפגיש עימו את המדריך הרוחני שלו, שילווה אותו לאורך כל הדרך. לאחר מכן המטפל מנחה את המטופל להיכנס אל מקום מסוים ומשם מתחיל תהליך שחזור גלגול קודם.

באותו התהליך המטופל חווה ורואה את עצמו בגוף אחר, בשם אחר, הוא חווה את הרגשות והתחושות – שמחה, צחוק, בכי, כעס, פחד, רעב, ואת הסביבה שלו באופן מוחשי לגמרי. החוויה היא עוצמתית, לכן יש לנהוג בזהירות ולא למהר להגיע לתשובות בתהליך עצמו, אלא לאפשר למטופל להיות בתוך החוויה ולחוות אותה במלואה. המטפל מכוון את המטופל אל המקום בו הוא חווה את הקושי שעליו הוא בחר לעבוד. בסוף התהליך המטופל חווה את ה”מוות” שלו מאותו גלגול, ולומד להיפרד מגופו באהבה. לאחר מכן, אנו עורכים “תיקון” לאותו מאורע, והמטפל מבקש מהמטופל לתאר לו כיצד הוא היה בוחר לבצע את התיקון לאותו גלגול. ושוב חוזרים על התהליך כשהוא מתוקן עד לרגע המוות, ובו המטופל שוב חווה את ה”מוות” שלו ונפרד מגופו כשהוא עוטף אותו באור ובאהבה.

לאחר מכן המטפל יחד עם המטופל עושים הקשרים בין הדמויות שהיו באותו גלגול לבין הדמויות שבגלגול הנוכחי.

רבים מהאנשים שואלים את עצמם שאלות. מדוע אנחנו פוגשים את אותם דפוסי התנהגות בבן/ת הזוג שלנו? מדוע קשה לנו להשתחרר ריגשית, מנטאלית ופיזית מאותו בן/ת זוג שלנו, או מבן/ת זוג שהיו לנו? האם יש קשר בין ההתעניינות וההתעסקות שלי, לתרבות מסוימת ,לבין אחד הגלגולים שלי? “אני אוהב/ת את ההורים שלי, אך קשה לי איתם נורא, אני מנסה לשפר את התקשורת שלי איתם אך כלום לא עוזר, האם יש קשר לקארמה?. “אני אוהב/ת את הילדים שלי, אך יש לי חרדה/אהבה חזקה לאחד מהם, כיצד ניתן להסביר זאת?

השאלות הם רבות ואין להם סוף, ברוב המקרים אנו נמצא כי הקשר בין הבחירה שלנו להיוולד לכאן ולעכשיו ולאותה משפחה, חברים, בני/ת זוג לבין גלגולים קודמים הוא חזק ובעל חשיבות עליונה גבוהה.

בכדי לאפשר לעצמנו להשתחרר מאותם “תקיעויות” ומאותם פחדים בלתי מוסברים, מכאבים בגוף שלא נעלמו על ידי לקיחת כדור זה או אחר, בשביל להשכין שלום ושלווה בנפשנו, אנו יכולים באמצעות “שחזור גלגולים קודמים, להבין את ההקשרים בין הגלגולים שלנו לבין החיים הנוכחים, לשחרר את הקארמה שלנו מדפוס זה או אחר, ולשחרר את הנשמה מאותו “חור שחור”.

ידוע לי ואני יכול להבין כי “שחזור גלגולים קודמים”, נשמע תהליך מפחיד מאוד, ויחד עם זאת מסקרן מאוד. התהליך נעשה כאשר המטופל נמצא במודעות מלאה לכל מה שקורה, לכל רעש ולו הקטן ביותר שיש בחדר. לאורך כל התהליך אני יושב לצד המטופל ומלווה אותו “יד ביד” בתהליך עצמו. המטופל מחליט לאן ממשיכים ובאיזה קצב, במידה והמטופל מחליט כי הוא לא מעוניין להמשיך בתהליך אנו מפסיקים את התהליך. ריפוי באמצעות שחזור גלגולים קודמים, מאפשר לכל אחד מאיתנו, “לגעת”, במקומות שלא נוכל לגעת ביום יום ויחד עם זאת להבין, לראות ולתקן את אותם מקומות. זהו מסע קסום עם המון אהבה לעצמנו ולנשמתנו, מסע עם הרבה חמלה אור ואהבה.

בברכת מסע נפלא ומופלא,
יוסף וקנין.

תגובות

אין תגובות עדיין

השאר תגובה
דילוג לתוכן