המחקר האנרגטי של ד"ר גראד

ד”ר ברנארד גראד, ביולוג שחקר בשנות ה-60 באוניברסיטת מקג’יל במונטריאול את השפעת טיפול ההילינג בהנחת ידיים. ד”ר גראד רצה למצוא האם להילרים רוחניים יש השפעה אנרגטית אמיתית על חולים, מעל ומעבר למה שנובע מאמונה ו”כריזמה”. הוא רצה להפריד בין ההשפעות הפיזיולוגיות של הרגש (פלצבו) וההשפעות האנרגטיות המעודנות האמיתיות של מערכות חיות.
כדי לחקור תופעה זו הוא ביצע סדרת ניסויים שבהם השתמש בצמחים. עבודתו המשמעותית ביותר היא על זרעי השעורה. כדי ליצור “צמח חולה” גראד השקה זרעי שעורה במי מלח הגורמים לפיגור בגידול. במקום לעבוד ישירות עם הזרעים, גראד ביקש מהילר לבצע טיפול הנחת ידיים על מיכל אטום שהכיל מי מלח שבהם עמד להנביט את הזרעים. הזרעים חלקו לשתי קבוצות: קבוצה אחת במי מלח רגילים וקבוצה שנייה במי מלח שעברו טיפול בהילינג. הזרעים הונחו במדגרה והחוקרים עקבו, חישבו והשוו בין שתי הקבוצות.

גראד מצא שזרעים שנחשפו למים שטופלו ע”י ההילר, נבטו מהר יותר מאשר הקבוצה המלוחה השנייה. אחרי שנבטו נשתלו השתילים בעציצים והועברו לתנאי צמיחה רגילים. אחרי כמה שבועות שוב בדקו והשוו בין השתילים מבחינת גובה, גדול עלים, משקל ותכולת כלורופיל. הוא חזר על הניסוי כמה פעמיים באותה מעבדה, והגיע לתוצאות חיוביות דומות. בעקבות המחקר שלו אוניברסיטאות נוספות חזרו על המחקר בהצלחה על הניסויים, בעזרת הילרים אחרים.
בגרסה אחרת של המחקר שהמציא גראד, התבקשו חולי נפש לאחוז בידם מכלי מים. לאחר מכן שימשו מים אלה להשקיית זרעי שעורה. מעניין שבניגוד למים שטופלו על- ידי הילר, מים שקיבלו אנרגיה מחולים שסבלו מדיכאון קשה עיכבו את צמיחתם של השתילים.

המים הם חומר מיוחד במינו. מים הם סמל לחיים, הם מכסים שני שלישים מפני כדור הארץ, והם מהווים 99% מהמולקולות שמהן מורכב הגוף האנושי. מהמחקר של ד”ר גראד אנו למדים שטיפול בהילינג אנרגטי וכל שיטת טיפול אנרגטית אחרת משפיעה באופן ישיר על גופנו בכל הרבדים; הפיזי, ריגשי, נפשי ורוחי.
הניסוי מאפשר לנו לראות שניתן לטעון מים בסוגים שונים של אנרגיות מעודנות המשפיעות על הגידול והתפתחות של הגוף כולו, כפי שראינו בהשפעת הגובה, גודל העלה, משקל של השתיל. בנוסף ניתן לראות שאנרגיות לא מאוזנות (אנשים הסובלים מדיכאון) משפיעות באותה מידה על גופנו.

חשוב לתת לגוף שלנו זמן רגיעה והטענה אנרגטית. כולנו יצורים אנרגטיים החיים בעולם אנרגטי והיוצרים שדות אנרגטיים. לגוף ולנפש מגיע איזון אנרגטי מעת לעת למען בריאותנו הכללית.

הטיפול אינו נועד רק לזמנים בהם אנו חולים
הטיפול נועד לחזק את אנרגיה שהגוף שלנו נושא

צרו קשר לקביעת טיפול הילינג

דילוג לתוכן