מה ניתן לרפא בריברסינג

כאשר האדם לומד ומתנסה בריברסינג הוא יכול לתרגל ריברסינג בכל מקום ובכל זמן. הריברסינג היא נשימה מעגלית שעוזרת לנו לפתור בעיות אישיות ורגשיות ארוכות שנים, קשיים במערכות יחסים, שחרור מחשבות אובססיביות על העבר והעתיד, חיבור אל הגוף והתחושות והמסרים שהוא מעביר לנו.

הריברסינג עוזר לנו לחיות ברגע הזה ולהיות בתשומת לב מלאה, מודעים לרגשות ולתחושות בתוכנו. הגוף שלנו הוא מעין מכשיר המעדכן אותנו בכל רגע נתון כיצד אנו מרגישים. אם נבין שהגוף מאותת לנו בכל רגע, ונלמד את השפה שלו, נוכל להתקיים באיזון רב יותר. הקשבה לגוף היא הדבר היחיד המתקיים כאן ועכשיו.

כל אחת ואחד מאיתנו חווה רגשות קשים במהלך חייו. בטכניקת הריברסינג ניתן לטפל במספר בעיות כגון דיכאון, התמודדות עם מוות, סערות רגשיות, פחדים, מחשבות טורדניות, חוסר בטחון, פחד מאינטימיות, פחד מכישלון, דימוי עצמי, הפרעות שינה ועוד.
בזמן שאנו חווים לחץ, מתח, כעס ועצב, הנשימה שלנו מושפעת ונעשית קצרה, קטנה ומצומצמת, הגוף מתכווץ, נסגר ונחלש. בשאיפה אנו מכניסים פחות אוויר, וכתוצאה המערכת החיסונית ואנרגיית החיים הצ’י נחלשות.
באמצעות ריברסינג אנו עוזרים לגוף להיפתח, ובהדרגתיות מחזירים את החיות לכל תא ותא מבחינה פיזית, נותנים לרגשות לעלות ונותנים להם ביטוי מבחינה רגשית. במצבי מתח אלו, מומלץ להתחיל לנשום באופן מודע נשימות מלאות. הנשימה המעגלית מעסה את כל האיברים הפנימיים בדיוק כמו צחוק. כאשר אנו צוחקים אני מניעים את כל האיברים הפנימיים, כמעין עיסוי מרפא – כך גם בריברסינג. בעת תרגול נשימה מעגלית, אנו נתחיל לחוות רוגע בכל מערכת העצבים ובשרירים. הנשימה המעגלית מרפה ומשחררת את המתח והכעס ומאפשרת לגוף להיות פתוח ולרפא את עצמו.

זהו כוחה של נשימה מודעת וממוקדת. בנשימה אנו מספקים לגוף שלנו את אנרגיית החיים לה הוא זקוק, כל המערכות בגוף חוזרות להרמוניה, וההתמודדות שלנו על עם חוויות החיים קלה ונעימה יותר.

כשאנו לומדים לחיות בתשומת לב מלאה בכאן ועכשיו, לגוף, לרגשות, למחשבות ולאמונות שלנו אנו לומדים לקחת אחריות על הבחירות בחיי היומיום בכל רובד בחיינו וכל רגע הוא הזדמנות לבחור בריפוי.

זהו רגע של עוצמה מלאה באהבה

ואהבה היא לב ליבו של הריפוי

דילוג לתוכן