טיפול בבעלי חיים ובצמחים באנרגיית הרייקי

אנרגיית הרייקי היא אנרגיית החיים הזורמת לבני אדם, בעלי החיים, עצים ולעולם שמסביבנו. בעלי חיים אינם מושפעים מטיפולי פלאסיבו, ואינם יכולים להירפא בעזרתם. על כן לא ניתן לטעון שטיפול הרייקי מרפא אותם מאחר שהם מאמינים בו. אנרגיית הרייקי זורמת לתוך בעלי חיים בדיוק כפי שהיא זורמת לתוך בני אדם.

טיפול רייקי בבעלי חיים ביתיים
בעת הטיפול רייקי בבעל חיים, תרגישו שהוא נרגע, נעשה שקט, והגוף הפיזי והאנרגטי מקבל את האנרגיה. התחילו בהנחת ידיכם מאחורי האוזניים, במקום שבו חתולים וכלבים אוהבים שילטפו אותם. אחר כך הניחו ידיכם על גופו ובהתאם לצורך.
אם ברצונכם לטפל בדגים, החזיקו את ידיכם משני עברי האקווריום על הזכוכית, והחזיקו את האקווריום בין ידיכם תוך שידור רייקי למשך 15-20 דקות.

טיפול רייקי בצמחים
כאשר תתחילו לטפל ברייקי בצמחים, תופתעו מהתוצאות המהירות והטובות. להעצמת כוחם של זרעים החזיקו את ידיכם בגובה של כמה סנטימטרים מעליהם, והזרימו אליהם את אנרגית הרייקי. אם טרם זרעתם, אתם יכולים להחזיק את הזרעים בידכם השמאלית, ולזרים רייקי בידכם הימנית. בצמחים בעציצים עדיף לטפל דרך שורשיהם. החזיקו את העציץ בין ידיכם והזרימו אליו את אנרגיית הרייקי, וכך היא תעבור אל השורשים. עצים מקבלים רייקי דרך הגזע. החזיקו או חבקו את הגזע בין ידיכם והזרימו אליו רייקי.

הסמלים הנלמדים ברייקי 2 ישפיעו באופן משמעותי בטיפול רייקי על עצים, פרחים ובעלי חיים. אנרגית הרייקי תזרום בקלות רבה יותר ובעוצמה רבה יותר בכל פעם שתשתמשו בה. לכן, השתמשו בה בכל הזדמנויות שיש לכם.

אנרגיית הרייקי מרפאה את עצמכם ואת היקום
בכל פעם שאתם משתמשים בה

דילוג לתוכן